Obchodní podmínky
I. Úvodní ustanovení
- 
Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem e-shopu Lukáš Turek, se sídlem Postlova 756, Praha 9, 198 00, IČ: 07843739, (dále jen „Provozovatel“) a zákazníkem (dále jen „Zákazník“) při nákupu produktů a služeb prostřednictvím e-shopu [Nechcislapat.cz] (dále jen „E-shop“). 
- 
Provozovatel je podnikatel, který prodává produkty v oblasti cyklistiky. 
- 
Zákazníkem může být jak fyzická, tak právnická osoba, která objedná zboží prostřednictvím E-shopu. 
II. Uzavření smlouvy
- 
Smlouva mezi Provozovatelem a Zákazníkem je uzavřena okamžikem, kdy Zákazník potvrzením objednávky na E-shopu odešle objednávku a Provozovatel tuto objednávku potvrdí. 
- 
Provozovatel si vyhrazuje právo objednávku zrušit v případě, že zboží není dostupné nebo je vyprodáno. 
III. Ceny a platební podmínky
- 
Ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH. Cena uvedená u produktu je platná v okamžiku objednání. 
- 
Zákazník může uhradit cenu objednávky následujícími způsoby: - 
Bankovní převod 
- 
Online platby (pokud jsou k dispozici) 
 
- 
- 
Vystavená faktura bude zaslána e-mailem po přijetí platby. 
IV. Dodání zboží
- 
Dodání zboží probíhá na adresu uvedenou Zákazníkem v objednávce. Zákazník je povinen zajistit správnost a úplnost dodacích údajů. 
- 
Zboží bude odesláno do 2–5 pracovních dní od přijetí platby, pokud není uvedeno jinak. 
- 
V případě, že zboží není skladem, bude Zákazník o této skutečnosti informován a bude mu nabídnut náhradní termín dodání nebo možnost zrušení objednávky. 
V. Odstoupení od smlouvy
- 
Zákazník má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. 
- 
Pro odstoupení od smlouvy musí Zákazník informovat Provozovatele o svém rozhodnutí prostřednictvím e-mailu nebo dopisu. Zákazník je povinen vrátit zboží nepoškozené, v původním obalu, včetně všech příslušenství. 
- 
Náklady na vrácení zboží nese Zákazník, pokud není dohodnuto jinak. 
- 
Provozovatel vrátí Zákazníkovi částku za zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ale pouze pokud zboží bude vráceno v původním stavu. 
VI. Reklamace a záruka
- 
Zákazník má právo na reklamaci zboží, pokud zjistí vady, které jsou v souladu se zákonem, a to po dobu [délka záruky, např. 24 měsíců] od převzetí zboží. 
- 
Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky na kontaktní údaje uvedené na webu. 
- 
Zákazník je povinen doložit doklad o koupi zboží (faktura, pokladní doklad) při podání reklamace. 
VII. Ochrana osobních údajů
- 
Provozovatel zpracovává osobní údaje Zákazníka v souladu s platnými právními předpisy na ochranu osobních údajů, přičemž údaje jsou shromažďovány a zpracovávány pouze za účelem plnění smlouvy a dalších služeb v rámci E-shopu. 
- 
Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v [Ochrana osobních údajů / GDPR] na webu. 
VIII. Závěrečná ustanovení
- 
Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek bez předchozího upozornění. Změny jsou účinné okamžitě po jejich zveřejnění na webu. 
- 
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.4.2025. 
- 
Pokud dojde k právnímu sporu mezi Provozovatelem a Zákazníkem, bude tento spor řešen příslušným soudem v České republice. 
Reklamační řád
- 
Reklamace: Zákazník má právo reklamovat zboží, které je vadné nebo neodpovídá popisu. Reklamaci je možné uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží. 
- 
Postup reklamace: Zákazník musí reklamaci oznámit Provozovateli a zaslat zboží na adresu uvedenou v reklamačním formuláři. 
- 
Vyřízení reklamace: Provozovatel vyřídí reklamaci do 30 dnů od jejího přijetí. 
