top of page

 

Obchodní podmínky

I. Úvodní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem e-shopu Lukáš Turek, se sídlem Postlova 756, Praha 9, 198 00, IČ: 07843739, (dále jen „Provozovatel“) a zákazníkem (dále jen „Zákazník“) při nákupu produktů a služeb prostřednictvím e-shopu [Nechcislapat.cz] (dále jen „E-shop“).

  2. Provozovatel je podnikatel, který prodává produkty v oblasti cyklistiky.

  3. Zákazníkem může být jak fyzická, tak právnická osoba, která objedná zboží prostřednictvím E-shopu.

II. Uzavření smlouvy

  1. Smlouva mezi Provozovatelem a Zákazníkem je uzavřena okamžikem, kdy Zákazník potvrzením objednávky na E-shopu odešle objednávku a Provozovatel tuto objednávku potvrdí.

  2. Provozovatel si vyhrazuje právo objednávku zrušit v případě, že zboží není dostupné nebo je vyprodáno.

III. Ceny a platební podmínky

  1. Ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH. Cena uvedená u produktu je platná v okamžiku objednání.

  2. Zákazník může uhradit cenu objednávky následujícími způsoby:

    • Bankovní převod

    • Online platby (pokud jsou k dispozici)

  3. Vystavená faktura bude zaslána e-mailem po přijetí platby.

IV. Dodání zboží

  1. Dodání zboží probíhá na adresu uvedenou Zákazníkem v objednávce. Zákazník je povinen zajistit správnost a úplnost dodacích údajů.

  2. Zboží bude odesláno do 2–5 pracovních dní od přijetí platby, pokud není uvedeno jinak.

  3. V případě, že zboží není skladem, bude Zákazník o této skutečnosti informován a bude mu nabídnut náhradní termín dodání nebo možnost zrušení objednávky.

V. Odstoupení od smlouvy

  1. Zákazník má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.

  2. Pro odstoupení od smlouvy musí Zákazník informovat Provozovatele o svém rozhodnutí prostřednictvím e-mailu nebo dopisu. Zákazník je povinen vrátit zboží nepoškozené, v původním obalu, včetně všech příslušenství.

  3. Náklady na vrácení zboží nese Zákazník, pokud není dohodnuto jinak.

  4. Provozovatel vrátí Zákazníkovi částku za zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ale pouze pokud zboží bude vráceno v původním stavu.

VI. Reklamace a záruka

  1. Zákazník má právo na reklamaci zboží, pokud zjistí vady, které jsou v souladu se zákonem, a to po dobu [délka záruky, např. 24 měsíců] od převzetí zboží.

  2. Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky na kontaktní údaje uvedené na webu.

  3. Zákazník je povinen doložit doklad o koupi zboží (faktura, pokladní doklad) při podání reklamace.

VII. Ochrana osobních údajů

  1. Provozovatel zpracovává osobní údaje Zákazníka v souladu s platnými právními předpisy na ochranu osobních údajů, přičemž údaje jsou shromažďovány a zpracovávány pouze za účelem plnění smlouvy a dalších služeb v rámci E-shopu.

  2. Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v [Ochrana osobních údajů / GDPR] na webu.

VIII. Závěrečná ustanovení

  1. Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek bez předchozího upozornění. Změny jsou účinné okamžitě po jejich zveřejnění na webu.

  2. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.4.2025.

  3. Pokud dojde k právnímu sporu mezi Provozovatelem a Zákazníkem, bude tento spor řešen příslušným soudem v České republice.

Reklamační řád

  1. Reklamace: Zákazník má právo reklamovat zboží, které je vadné nebo neodpovídá popisu. Reklamaci je možné uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží.

  2. Postup reklamace: Zákazník musí reklamaci oznámit Provozovateli a zaslat zboží na adresu uvedenou v reklamačním formuláři.

  3. Vyřízení reklamace: Provozovatel vyřídí reklamaci do 30 dnů od jejího přijetí.

bottom of page