Obchodní podmínky
I. Úvodní ustanovení
-
Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem e-shopu Lukáš Turek, se sídlem Postlova 756, Praha 9, 198 00, IČ: 07843739, (dále jen „Provozovatel“) a zákazníkem (dále jen „Zákazník“) při nákupu produktů a služeb prostřednictvím e-shopu [Nechcislapat.cz] (dále jen „E-shop“).
-
Provozovatel je podnikatel, který prodává produkty v oblasti cyklistiky.
-
Zákazníkem může být jak fyzická, tak právnická osoba, která objedná zboží prostřednictvím E-shopu.
II. Uzavření smlouvy
-
Smlouva mezi Provozovatelem a Zákazníkem je uzavřena okamžikem, kdy Zákazník potvrzením objednávky na E-shopu odešle objednávku a Provozovatel tuto objednávku potvrdí.
-
Provozovatel si vyhrazuje právo objednávku zrušit v případě, že zboží není dostupné nebo je vyprodáno.
III. Ceny a platební podmínky
-
Ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH. Cena uvedená u produktu je platná v okamžiku objednání.
-
Zákazník může uhradit cenu objednávky následujícími způsoby:
-
Bankovní převod
-
Online platby (pokud jsou k dispozici)
-
-
Vystavená faktura bude zaslána e-mailem po přijetí platby.
IV. Dodání zboží
-
Dodání zboží probíhá na adresu uvedenou Zákazníkem v objednávce. Zákazník je povinen zajistit správnost a úplnost dodacích údajů.
-
Zboží bude odesláno do 2–5 pracovních dní od přijetí platby, pokud není uvedeno jinak.
-
V případě, že zboží není skladem, bude Zákazník o této skutečnosti informován a bude mu nabídnut náhradní termín dodání nebo možnost zrušení objednávky.
V. Odstoupení od smlouvy
-
Zákazník má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
-
Pro odstoupení od smlouvy musí Zákazník informovat Provozovatele o svém rozhodnutí prostřednictvím e-mailu nebo dopisu. Zákazník je povinen vrátit zboží nepoškozené, v původním obalu, včetně všech příslušenství.
-
Náklady na vrácení zboží nese Zákazník, pokud není dohodnuto jinak.
-
Provozovatel vrátí Zákazníkovi částku za zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ale pouze pokud zboží bude vráceno v původním stavu.
VI. Reklamace a záruka
-
Zákazník má právo na reklamaci zboží, pokud zjistí vady, které jsou v souladu se zákonem, a to po dobu [délka záruky, např. 24 měsíců] od převzetí zboží.
-
Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky na kontaktní údaje uvedené na webu.
-
Zákazník je povinen doložit doklad o koupi zboží (faktura, pokladní doklad) při podání reklamace.
VII. Ochrana osobních údajů
-
Provozovatel zpracovává osobní údaje Zákazníka v souladu s platnými právními předpisy na ochranu osobních údajů, přičemž údaje jsou shromažďovány a zpracovávány pouze za účelem plnění smlouvy a dalších služeb v rámci E-shopu.
-
Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v [Ochrana osobních údajů / GDPR] na webu.
VIII. Závěrečná ustanovení
-
Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek bez předchozího upozornění. Změny jsou účinné okamžitě po jejich zveřejnění na webu.
-
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.4.2025.
-
Pokud dojde k právnímu sporu mezi Provozovatelem a Zákazníkem, bude tento spor řešen příslušným soudem v České republice.
Reklamační řád
-
Reklamace: Zákazník má právo reklamovat zboží, které je vadné nebo neodpovídá popisu. Reklamaci je možné uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží.
-
Postup reklamace: Zákazník musí reklamaci oznámit Provozovateli a zaslat zboží na adresu uvedenou v reklamačním formuláři.
-
Vyřízení reklamace: Provozovatel vyřídí reklamaci do 30 dnů od jejího přijetí.